Veel gestelde vragen | FAQ

1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij streven er naar om een bestelling die voor 17:00 uur is geplaatst en betaald, dezelfde dag of volgende werkdag te verzenden.

2. Kunnen jullie voor mij de heupwijdte opmeten van een bepaald kledingstuk?
Natuurlijk mag u altijd contact opnemen als u bepaalde afmeten wil weten wat betreft heupwijdte, bovenbeen- of mouwafmetingen. Beter goed geïnformeerd dan een teleurstelling en het artikel moeten retourneren.

3. Kan ik in termijnen betalen?
Helaas is het niet mogelijk om in termijnen te betalen. U kunt wel bestellen en een artikel reserveren en aan het eind van de lopende maand betalen. Wij zullen uw order dan reserveren en zodra de betaling is bijgeschreven verzenden wij de bestelling. Het is ook mogelijk om verschillende bestellingen op te sparen en in een keer te laten verzenden. Het is wel belangrijk dat u even contact opneemt zodat wij op de hoogte zijn en het in ons systeem verwerken. Bij meerdere bestellingen worden natuurlijk de eventueel teveel betaalde verzendkosten teruggestort.

4. Ik heb via de e-mail een retour gemeld moet ik nu wachten op bevestiging?
Nee, u ontvangt geen bevestiging uw melding. Na uw melding kunt u het pakje meteen sturen naar ons retouradres. Kijk voor meer informatie op de site bij retourneren.

5. Waarom staat er een andere maat dan de labelmaat bij de informatie van sommige artikelen?
Er staat inderdaad bij sommige artikelen een andere maat als de labelmaat. Wij hanteren standaardmaten en sommige merken vallen veel ruimer of veel kleiner als de labelmaat aangeeft. Vaak vallen Spaanse en Franse merken een tot twee maten kleiner en zou jammer zijn als u maat 46 besteld en het artikel als maat 42 valt, u het artikel dan moet retourneren. Sommige merken vallen soms wel twee tot drie maten groter. Om teleurstellingen te voorkomen meten wij daarom de artikelen na en hanteren deze maat op onze website.

6. Is de kleding wel nieuw want er zat geen label aan de blouse?
Ja, alle kleding die wij verkopen zijn nieuw. Het kan soms voorkomen dat er een label verwijderd is of er is afgevallen in de winkel.

7. Ik zou graag de kleding komen ophalen, is dat mogelijk?
Helaas is het op dit moment niet mogelijk om uw bestelling af te halen. 

 

© 2008 - 2024 Fashion for Biggirlzzz | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel